niedziela, 7 sierpnia 2016

96 spódnica SOUTH nad Bałtykiem



Witajcie,moi mili.....Jutro znowu w drogę......
a dziś,jeszcze krótki powrót wspomnieniami do minionego tygodnia.....kapelutek...był....nieodłączny na wyjeździe...za to trochę...pozwiedzaliśmy......ponownie byliśmy na J.Miedwie,którym już wspomniałam we wcześniejszym poście.....było też Międzyzdroje.....nasze ukochane Morze Bałtyckie.....oraz Stargard Szczeciński..Kino i EPOKA LODOWCOWA,NOWE UDERZENIE 3D,oraz spacery uliczkami miast...przepyszne lody w lodziarni,MANIA LIZANIA....Uwielbiam tę ławeczkę......te serce.....niby nic,a jednak....a resztę wspomnień..niech pozostanie naszą tajemnicą...











Ukochany kapelusz z all.bokserka bardzo wygodna i spódnica SOUTH,którą...zastanawiam się czy nie dorzucić na jutrzejszy wyjazd,po prostu...kocham ją...Na stopach,nie zawodne,bardzo wygodne sandałki...odrobina biżuterii srebrnej...










Dzieci bardzo zadowolone,z 1 naszej wycieczki......jutro kolejna wyprawa.....tym razem,cel-KRAKÓW....relacja już wkrótce....Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.






8 komentarzy:

  1. Spoko piszesz. Ale po co tyle kropek? Nwm jak to czytam to robię sobie te przerwy i nie wiem składasz sobie w myśli zdania i przy tym automatycznie dajesz kropki na monitorze. Wszystko pięknie, ale ogranicz te kropki i będzie git ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,dziękuję za radę,przemyślę spostrzeżenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. taka duża a takie pierdoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam....Mam małą sugestię..ANONIMIE..Po 1,nie jesteśmy na Ty,po drugie dziękuję za kolejne odwiedziny,bądź co bądź interesuję Panią,Pana o czym pisze.Po 3 jak sama nazwa wskazuje,to mój blog i mogę pisać w nim,o czym chcę.Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  4. taki kapelusz idealnie do ciebie pasuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,serdecznie pozdrawiam!!!Zapraszam do odwiedzania mojego bloga...

      Usuń
  5. Rewelacyjny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,bardzo lubię tę spódnice,dziękuję za komentarz.Zapraszam ponownie,pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).