niedziela, 16 grudnia 2018

316 PHENOMENAL US – CHALLENGE 36


                                     Merry Christmas




#phenomenalus #phenomenaluschallenge #widzialnefenomenalne#phenomenalusmerrychristmas


Witajcie moi kochani, dziś w wyzwaniu mamy motywy świąteczne..nic chyba bardziej świątecznego nie ma przed świętami niż Jarmark Bożonarodzeniowy. W moim miasteczku od kilku lat dopiero jest organizowany, jednak to dobry okres na wspólne łączenie się mieszkańców. wspólne kolędowanie, przedstawienia, drobne zakupy, życzenia. Specjalnie na dzisiejszy dzień, zakupiłam sobie piękny czerwony płaszcz, a właściwie może, to być suknia. Piękna, ciepła, czerwona, długa, zapinana na zatrzaski, dobrałam do niego czarne legginsy i czerwony sweter z czarnymi dodatkami. Przyjaciółka powiedziała, ze jest bardzo świąteczny, zgadzam się z nią.































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. O tak, to już są Święta !!!! :) ))) Piękny płaszcz w cudownym kolorze - kocham takie długie rzeczy :) )))) Cudownych Świąt życzę - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie, dlatego mam ich juz sporo...Serdecznie dziękuję i życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

      Usuń
  2. Piękny bardzo widzialny świąteczny płaszcz, super w nim wyglądasz, reszta zdjęć też bardzo sympatyczna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miły komentarz, życzę zdrowych i wesołch Świąt Bożego Narodzenia.

      Usuń
  3. Kasiu, bardzo ładny w pięknym, czerwonym kolorze długi płaszcz :) Do tej klimatycznej ładnej stylizacji, dorzucę życzenia, Dobrych, Radosnych, Spokojnych Świąt, buziaki :)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam takie wyraźne okrycie wierzchie. Dziękuję za żczenia i również życzę zdrowych, rodzinnych i spokojnych świąt.

      Usuń
  4. Wyglądacie ślicznie pod tą choinkę:))i widzę że dobrze się bawicie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszcz :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).