piątek, 14 grudnia 2018

314 PHENOMENAL US - CHALLENGE 35

                                   WIDZIALNE FENOMENALNE/ VISIBLE PHENOMENAL US 



Dziś dopiero mamy wyzwanie nie typowe..bo cóż można nowego napisać, gdy tyle moich koleżanek z grupy podjęło ten temat. Widzialne, nie widzialne, tak to MY!  Matki, żony, kochanki, siostry, ciocie....My kobiety, jesteśmy zawsze dla wszystkich, My kobiety zawsze damy sobie radę ze wszystkim, bo musimy. Musimy dom ogarnąć, musimy dzieci przypilnować, musimy jeszcze do pracy iśc....Mamy jednak coś dla siebie, tylko dla siebie. Tak, dla mnie to moja pasja ,moda.Tu nie chodzi o noszenie drogich marek, o pokazywanie się na czerwonym dywanie(o rany!!) tu chodzi o nas. O nas kobiety, po 40-stce, po 50-stce, po 60-tce. My kobiety jesteśmy nie zauważalne, bo nie jesteśmy znane, nie jesteśmy osobami z parciem na ekran. My jesteśmy zwyczajne, ale z pasją, z duszą, z obowiązkami życia dnia codziennego. Jednak potrafimy połączyć to wszystko razem, byśmy miały satsfakcję, my robimy to dla siebie, nie dla innych, dlatego MY, już jesteśmy wygrane, szczęsliwe, spełnione. Cieszmy się każdym dniem, każdym zrealizowanym marzeniem i stawiajmy sobie nowe cele. W życiu warto być sobą, najlepszą wersją samej siebie, nie czyjąś kopią. Życzę Wam kochane tego, byśmy zawsze były widzialne dla siebie, a nie chodziły, jak cienie innych ludzi...Pozdrawiam Was moje drogie....






#phenomenalus #phenomenaluschallenge #widzialnefenomenalne #phenomenaluswidzialnefenomenalne#phenomenalusvisiblephenomenalus


Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!!
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

4 komentarze:

  1. Świetny tekst. Pozdrawiam serdecznie Kasiu😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to ujęłaś - podpisuję się pod każdym słowem. Bądźmy razem, ale bądźmy sobą.
    Kisses - Margot :) )))
    P.S.
    Różowe kozaki !!!!!!!!!!!!!!!!!! rewelacja :) )))))))))))))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, bardzo fajnie opisałaś zadanie, super !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).