niedziela, 16 grudnia 2018

315 pudrowy róż z sową


Moi drodzy -  Grudzień, to ciężki miesiąc, wiadomo....zima, święta, koniec roku...  To dobry okres na podsumowanie, chociażby starego roku..  Dla mnie, to jest wyjątkowy czas, zmiany, zmiany, zmiany... Jednak, jest coś, co zawsze przynosi mi spokój dnia codziennego, to moja pasja, moda. My kobiety, po 40-stce kobiety widzialne, niewidzialne... Ja przy 4 dzieci, mam trochę zajęte dni, ale zawsze staram się mieć czas, dla siebie, dla rodziny, dla przyjaciół.  Podsumowując ten rok, chciałabym podziękować za wszystkie komentarze tutaj, przyjaciołom, że zawsze ze mną są, ludziom, którzy wyszli z mojego życia, za to, że w nim byli... Dzięki Wam,  jestem tu gdzie jestem, dzięki wam,  jestem - kim jestem.  Dzisiejsze zdjęcia z wypadu z synem do Żagania, celem zakupienia okularów...  Tak, moja rodzina w większości składać się będzie z okularników. Pozdrawiam Was!!!








 Uwielbiam wgodne stylizacje, tutaj bardzo wygodne kozaki za kolano - kolor, pudrowy róż, kurtka sprzed kilku sezonów, torebka bardzo wygodna i wbrew pozorom pojemna. Bluzeczka z sową do tego dzińsy i biżuteria złota. Otulona szalikiem długim białym i jest mi bardzo ciepło i wygodnie.



wybieramy okulary/ trudna decyzja..













bluzka/prezent
spodnie/Ulla Popken
kurtka/SH
kozaki/sklep na Allegro
szal/ SH
torebka/ sklep na Allegro
biżuteria/moja szkatułka

foto/Jagoda lat 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zaparaszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

2 komentarze:

  1. Sowa to bardzo wdzięczny motyw:))pięknie wyglądacie:))super kurtka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu za miły komentarz. Życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spełniania planów w nadchodzącym Nowym Roku.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).