niedziela, 26 lutego 2017

139 z przymrużeniem oka...


Dżins jest zawsze w modzie,ta stylizacja jest z przymrużeniem oka oczywiście,koszula i spodnie,do tego buty zakupione na allegro za nie wielkie pieniądze,kolczyki z http://katherine.pl/
okulary również z allegro,a tasiemka ze sklepu pasmanteryjnego,marynarka dostała się przypadkiem do mojej szafy...Tu mamy czapeczkę z Tediego,którą przywiozłam sobie z Niemiec zakupioną podczas ferii,może i wyglądam na przebraną z nią,ale bez...już całkiem normalnie,dżins i tasiemki są bardzo modne.Czasem każdy z nas ma chęć na odrobinę szaleństwa,ale nie każdy ma odwagę,by to zrobić.Cieszmy się życiem,spełniajmy marzenia,życie tak szybko przemija...Pozdrawiam!!
















































http://katherine.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).