sobota, 18 lutego 2017

134 kombinezon na sportowo*wspominajka cz1*


Panta rhei,wszystko płynie...czas przemija.Dzień za dniem płynie,bardzo szybko miją dni,godziny,gdy jesteśmy szczęśliwi.Krótkie wspomnienie z pobytu u mojej przyjaciółki Basi we Frankfurcie,10 dni szybko minęły....



 Kombinezon,który już tu był....okazał się strzałem w 10.Wygodny,niezawodny,uniwersalny do tego kurteczka i torba,shopper z ćwiekami i conwersy ,czapka od córki i biżuteria z http://katherine.pl/





















































 foto.Basia S.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).