niedziela, 10 kwietnia 2016

żaba,pióra i skóra...



Dziś,pogoda nie ciekawa....ale między kroplami deszczu..udało się,kilka fotek zrobić...
a tak poważnie,to pamiętajcie,że to MY sami robimy sobie ograniczenia we wszystkim..
Spódnica,którą myślałam,że jednak nie będę nosić,a dostałam od koleżanki Agi M.
bluzka,też od przyjaciółki Basi....do tego czarne rajstopy,szpilki MIZIA Paris,a w roli głównej..Piękny trencz klasyczny w cudownym kolorze,jaki uwielbiam firmy M^Co.BontiKus.
Dodatki pierścionki złote,żaba na łańcuszku i kopertówka czarna..z all.kolczyki pióra...
Pamiętajcie,nawet w taki deszcz można mieć słońce w sercu......pozdrawiam!!!






















































życie jest małą ściemniarą..



fotki/Leszek.


https://www.youtube.com/watch?v=z6jG8LxoeVI&nohtml5=False



8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).