niedziela, 24 kwietnia 2016

69 łańcuszki i kwiatki na szpilce




Życie jest pełne niespodzianek.....czasem,to o czym marzymy spełnia się w oka mgnieniu,dlatego warto marzyć,warto śnić...nawet jeśli wydaje nam się,to bardzo nierealne marzenie....wiem coś o tym.Moje jedno wielkie nie dawno się spełniło,kilka małych przy okazji.....ale spokojnie....mam ich jeszcze dużo,póki się marzy,póki realizujemy plany....powstają nowe...i to jest w nich piękne....
Życzę wszystkim,by nigdy nie tracili wiary i nadziei,by nigdy nie przestawali marzyć,by sięgali do gwiazd,......




Do dzisiejszej stylizacji przyczyniła się moja nie dawno zakupiona bardzo ciekawa bluzka,narzutka,ciekawie skrojona firmy NESLAY TU.....pod spód nałożyłam bokserkę zieloną w kwiatki,dla pobudzenia stylizacji,oraz legginsy.Sweter szary o ciekawym kroju,już tu był..ok.2 lata temu...szpilki, kopertówka z łańcuszkami zakupione na allegro,biżuteria naszyjnik i żółte bransoletki z http://katherine.pl/
bransoletki szara i zielona /moje dzieło...
























































foto/Leszek l.8


POZDRAWIAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).