sobota, 16 kwietnia 2016

68 CZARNE SPODNIUM plus kolory




Dziś w roli głównej czarne eleganckie spodnium,bez rękawów,nogawka dzwony....materiał #lejący*
i bardzo wygodny. firmy KALEIDOSCOPE...może i ma swoje wady..widzę je,ale cóż czy,moda nie jest dla nas zabawą....na pewno będę go czasem nosiła.....Do tego dobrałam kolorową biżuterię,
http://katherine.pl/....można trafić na naprawdę ciekawe promocję...oraz szpilki zakupione na allegro,trencz firmy George.Powinnam go przeprasować,ale moja mała już tak chętnie nie wypuszcza mnie z domu....i brakło czasu..























































foto/Lesiu...lat 8-BRAWO TY SYNU!!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).