piątek, 25 listopada 2022

499/ przez palce przeleciał cały rok



 Minął ponad rok...i zaczęłam się tu znowu pojawiać..


Życie przelatuje mi przez palce tak szybko, że nie zauważyłam nawet tego czasu.. Codziennie rano wstajemy,robimy czynności i nawet nie zastanowimy się często do czego nas to prowadzi. Dobrze,jak miniony czas nie przynosi konsekwencji, chociaż nie możemy go cofnąć,nie możemy przekręcić zegara,czy dokleić kartę do kalendarza. Dlatego codziennie rano zastanówmy się,czy droga którą podążamy jest ta prawdziwa,czy jesteśmy we właściwym punkcie,bo możemy się obudzić i juz nie mieć wyboru. Wtedy już tylko będziemy mogli przyjąć, to wszystko na co zapracowaliśmy i cieszyć się, że możemy sie obudzić.




1 komentarz:

  1. Masz rację czas pędzi i trudno go kontrolować:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).