wtorek, 22 listopada 2022

498/powroty: wspomnienie lata


Wspomnienie lata minionego, kiedy jeszcze wszystko było prostsze...o czym mówię?? o życiu... wszystkiego na pewno dowiecie się niebawem. Ponieważ mam w planie spokojnie powrócić do swojej pasji. Czemu mnie tu nie było?? Życie pisze najciekawszy scenariusz. Jedno wiem, za wszystko w życiu trzeba zapłacić, ponieść konsekwencje. Często jest tak, że te konsekwencje ma ponieść tylko jedna osoba. Czasami mogą to być słodkie konsekwencje. Najlepszym doradcą jest zawsze czas i wsparcie ludzi na których wtedy możemy liczyć. Najlepszym akumulatorem mojego silniczka są: moje dzieci, moja pasja oraz wbrew pozorom komentarze, które piszą ludzie myśląc, że mogą coś zmienić w moim życiu. Cieszy mnie to, że czytają, że się interesują, że tracą swój cenny czas na pisanie uszczypliwych  komentarzy.. Chociaż dawno mnie tu nie było, jednak wiem, że oni powrócą, a ja czekam tu na nich. :}
Wszystkich zainteresowanych serdecznie pozdrawiam i zapewniam, że będzie ciekawie....Coś się kończy, coś się zaczyna....


Kapelusz/moja nowa miłość , zakupiony w sklepie na Allegro
Botki również,
spódnica/DIY
pasek/SH
koszula/NN


 zdjęcia/moje dzieci

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).