niedziela, 4 sierpnia 2019

Udrapowana po kokardę / Let's Bow


                           

Udrapowana po kokardę / Let's Bow

Mój kolejny kapelusik jest z ostatnich zakupów. Jest troszkę inny, niż ten z ostatnich zdjęć zrobionych na naszą grupę Phenomenal Us. Dziś mi świetnie się wpasował. Bluzeczka, w  której zawiązałam 2 kokardki, a pod spodem bieliźniany top. Dopasowałam czarne spodnie z ekoskóry i botki na szpilce w tym samym kolorze. We włosach gumka czerwona w tym sezonie, gumki takiego typu są bardzo modne. Całość dopełniłam czerwoną kopertówką, którą bardzo rzadko noszę.

 



























 













foto/Jagoda

12 komentarzy:

  1. ALe ciekawie to ograłaś - trzy kokardy :)
    Super :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot. Najlepsze pomysły przychodzą same.. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Świetna, energetyczna całość a kokardą i drapowania w odpowiednich miejscach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie zestawienia czerni z energetycznym kolorem... To cała Ja..Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetna stylóweczka Kasiu, moc jest w czerwieni i kokardach !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień czerwieni nie równa, ale ta jest najpiękniejsza... Pozdrawiam Pani Krysiu.

      Usuń
  4. Oooo, kokardki w idealnych miejscach <3 bardzo pomysłowo, Kasiu. Zachwycam się tym, jak ładnie wyglądasz w takich kapelusikach - pięknie Ci też w tym odcieniu czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).