wtorek, 20 sierpnia 2019

431 o królewskim fiolecie







 Dziś tak na szybko. Białą mini i fioletowa bluzeczka z ciekawymi rękawkami. Urzekł mnie kolor tej bluzki. Do tego sandałki na obcasie. Dodatkiem jest też ażurowa kopertówka, którą bardzo lubię. Moja córcia w sukience, która bardzo lubi i mogłaby chodzić codziennie w niej. Na szczęście pogoda i materiał tej sukienki umożliwia nam codzienne pranie i częste noszenie.



O „królewskim” fiolecie. Fioletowy należy do barw drugorzędowych i w naturze występuje stosunkowo rzadko, dzięki czemu jest określany jako kolor władców i kojarzony z bogactwem i wpływami. Ten unikalny kolor łączy w sobie spokój niebieskiego koloru i energię czerwonego, dlatego też również kojarzy się z zaufaniem.
































spódnica/ NN
bluzka/okay
sandały/ Allegro sklep
torebka/Primark


foto/ MY

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).