sobota, 3 sierpnia 2019

420 wschód słońca


W oczekiwaniu na wschód słońca w przedostatnią noc. Ciężko zebrać się rankiem po dyskotece, więc nie było innego wyjścia, jak po bawić się tak długo, aż będzie taka możliwość. Szybki prysznic po, kawa z dziewczynami i gotowe do ponownego wyjścia. Na szczęście opłacało się, chociaż przechodnie mówili, że nie będzie widać. Polecam jednak rankiem na wschód słońca ubrać się ciepło, a w oczekiwaniu na wschód słońca nie zaszkodzi nawet gorąca kawa w miłym towarzystwie... Marzenie moje?? Powrócić tam nie raz, tam gdzie wszystko się zaczęło....






















foto/ Ja









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).