czwartek, 23 marca 2017

150 retro wiosną..




Witajcie,Jestem ciekawa,czy czasem też tak macie??/Coś kupicie i leży w szafie ta rzecz kilka miesięcy...BA!!U mnie w szafie,potrafią przeleżeć kilka lat,Spódnica kupiona,kiedyś,gdzieś..doczekała się swojej premiery.Możecie się dziwić,że ja ubrałam,ale Ja noszę,to co mi w oko wpadnie,nie musi być z jakieś specjalnej marki,czy kolekcji..HA HA,bo mnie na to po prostu nie stać.Jednak spódnica ta zauroczyła mnie,gdy ją ubrałam...Ktoś mi kiedyś napisał w komentarzu,że powinnam pokazywać ciuchy markowe,a nie z SH, Allegro,czy ryneczku,otóż pytam dlaczego??Moda jest wszędzie nie tylko na wybiegu.Swoją drogą,Ja wiem,kto to był...Wracając do spódnicy,to pasy obecnie są bardzo trendy,EPILOGUE koszule również,moja jest z męskiego wieszaka,jest owersajsowa,piękny miętowy kolorek,Żakiecik/marynarka,która już tu ostatnio częściej gości...wisior serce od siostrzyczki Agi,bransoletki z http://katherine.pl/szpilki VICES




tu witałam mojego sąsiada,hihi
















foto/Maria G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).