niedziela, 19 marca 2017

147 klasyk/LADY IN RED






Witajcie,Idąc myślą Radzi....Każda w szafie powinna mieć chociaż jeden trencz,który zawsze jest w modzie.Ja swój znalazłam chyba w ub.roku,piękna czerwień,który już gościł na moim blogu,z myślą o takich stylizacjach,jeszcze zima dokupiłam piękne dwa kapelusze>czarny i czerwony.Pod spodem jest kostium składający się z pięknej bluzeczki,spódnicy u mnie lekko za kolana,oraz dłuższy szaliczek firmy BONMARCHE,zakupiony kilka lat temu,doczekał się premiery.Dodatki,to>zegarek złotawy,kilka złotych pierścionków,bransoletki i kolczyki.oraz kopertówka z głębin szafy,która powoli kończy swój żywot...szpilki zakupione kiedyś na allegro.























foto/Maria G.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

4 komentarze:

  1. Ślicznie Kasiu ,wiesz że ja nie jestem obiektywny,dla mnie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Do tego stroju pasowały by rajstopki kolor cielisty małe oczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,być może,ale to Ja ubieram to na co mam ochotę.....i tak jak lubię.Za aluzję,jednak dziekuje,pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).