piątek, 27 stycznia 2017

132 kożuszek i skórzane spodnie




Wracając wspomnieniami do początku zimy...czyli u mnie tak ok.początku stycznia..
myślę o mojej wspaniałej przyjaciółce,która z rodzina specjalnie do mnie jeżdżi setki km..
Tu przychodzi chwila refleksji...nie ważne,gdzie się jest,nie ważne ile czasu się nie widzimy,ile km.nas dzieli,ważne co nas łączy....Prawdziwa przyjaźń jest bezcenna.
























 Krótki kożuszek,spodnie,szalik,to second hand,czapka/ryneczek,Torebka ,buty i bransoletka to zakup allegro.Spacer z przyjaciółmi....bezcenny..









3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).