sobota, 3 lipca 2021

494 Sukienka oversis

Witajcie!! Bardzo długo mnie tu nie było, postanowiłam zacząć cieszyć się znowu tym, co sprawiało mi kiedyś radość. Życie toczy się nadal, czy tu jesteśmy, czy nie, ale jednak, po co rezygnować z przyjemności? W czasach tej strasznej zarazy... czy w to wierzymy, czy nie?? Musimy nauczyć cieszyć się na nowo życiem. Nie rezygnujmy z tego, co sprawia nam, chociaż odrobinę przyjemności. Pozdrawiam i zachęcam do ponownych odwiedzin tu... Wracając do stylizacji mojej dzisiejszej..mam na sobie sukienkę od krawcowej. Sukienka oversis z paskiem, piękny kolor zieleni z dodatkiem pięknych kwiatów i liści w kolorze brązowym. Sandałki skórzane brązowe na nie dużym obcasie, torebka złoty shopper i okulary słoneczne.




















 sukienka; szyta przez krawcową

buty;moja szafa

shopper;zakupiony na Allegro

pasek; diy rzemykowy


FOTO: JAGODA

1 komentarz:

  1. Miło że znów jesteś:))Bardzo fajna sukienka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).