środa, 5 sierpnia 2020

dziwnów wpomnienie





 
Małe co nieco....Kochany Dziwnow.













3 komentarze:

  1. Z utęsknieniem wracam do wspomnień z nad morza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma Pani szaloną fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Nie zauważyłam ,raczej normalnie żyją swoim życiem, jak to nad morzem..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).