wtorek, 9 czerwca 2020

483 narzutka New Look


 Witajcie..
Tak, to już bywa z obietnicami. Czasami życie weryfikuje wszystko. Najgorsze, żeby tylko nie zweryfikowało nas. He he. Wybaczcie. Już wspominałam, że w to lato mam inne zajawki, pasje. Powoli wszystko zaczyna wracać do normy. U mnie również. Spodnie jasny róż z topem bieliźnianym w róże. Buty na szerszym obcasie, a na wierzch narzutka. Szkoda, że nie posiada kieszeni. Koszyczek, jako dodatek moje diy i okulary nn. Pozdrawiam wszystkich, szczególnie tę osóbkę z Instagrama...  he he!!  :) :)


















W życiu najważniejsza jest miłość i przyjaźń. Jeśli to posiadamy, to jeśmy bardzo szzcęśliwymi ludźmi. Innym aspektem życia jest rodzina. Umiejętnie więc trzeba łączyć, to wszystko. To wszystko razem, dopiero jest pełnią szczęścia. Całuski kochani!!














foto/ Jagoda
spodnie / TREND
top/ NN przeróbka diy
buty/ sklep Allegro
okulary/NN
narzutka/ New Look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).