poniedziałek, 4 listopada 2019

PHENOMENAL US – CHALLENGE 75, PELERYNY/ CAPES



Moja peleryna zapinana jest na jeden guzik, kołnierz w zwierzęcy print i botki. Cała podstawa jest czarna, bluzka z wycięciem delikatnym i spodnie z zamkami na kieszeniach. Brązowe okulary i trochę złotej biżuterii. Dobrze, że mamy poniedziałkowe wyzwanie dotyczące peleryn, bo zapomniałam, że je mam. Pozdrawiam widzialnefenomenalne.

                                         #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

 

 

















foto/jagoda
spodnie/NN
bluzka/NN
peleryna/NN
buty/ sklep Allegro

3 komentarze:

  1. Powtórzę się... Świetna peleryna! Panterkowymi obszyciami mnie kupiła! ^_^ 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest Twoja peleryna:))ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).