wtorek, 30 maja 2017

169 róże z workiem...


Witam wszystkich...niestety chwilowo z braku czasu na blogu będę pojawiać się raczej rzadko....
Nadal jest,to moja pasja,ale postanowiłam spełnić swoje marzenie,a to wymaga trochę mojej uwagi...
Jak wiecie mam też 4 dzieci,które sama wychowuje,stąd te moje nieobecności tu...
Pozdrawiam wszystkich,spełniajcie marzenia!!!



 Dziś na luzie,bo i nie pozwala na inną styl.Sukienka w piękne kwiaty,torebka worek HM,opaska SH,klapki na koturnie z głębin szafy...biżuteria z Katherine.



































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. Kasiu bardzo ładna sukienka i pięknie się w niej prezentujesz. Mam nadzieję, że będziesz pojawiać się systematycznie. Szkoda byłoby jeśli zrezygnowałabyś, lubię twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Jolu,tak blog,to coś co sprawia mi ogromną radość,chociaż przy 4 dzieci,trudno o spełnianie swoich pasji...Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).