czwartek, 22 grudnia 2022

505/w sercu kolorowo choć na sobie czerń

 


Czasami w życiu bywa tak, że cieszymy się pomimo łez. Wiadomo, że za porażki płacimy sami..ale czy naprawdę każda porażka nie niesie za sobą,motywacji? Noszę w sobie serca dwa,płuca 4. Jednak nie uważam swego życia za porażkę.Mam wspaniałe dzieci,tak kochaną 4 i cieszę sie z małych chwil. Oczywiście boję się czasami,jak każda kobieta.Jednak,gdy opanuje już strach, rozłożę na czynniki pierwsze, okazuje się, że to,czego się obawiałam wcale nie jest takie najgorsze. Wszystkim, którzy myślą, którzy wątpią radzę jedno. Przemyśl, czy naprawdę jest tak żle? Czy naprawdę,nie dasz rady?? Spójrz w lustro, wyprostuj się i powiedz..No to ku..patrz,dam radę...










2 komentarze:

  1. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci na nadchodzące święta wszystkiego co dobre:)))aby szczęście nie opuszczało Ciebie i Twoich bliskich:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Reniu.Ja również życzę wiele łask bożych, spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.Pozdrawiam🥰

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).