piątek, 23 lutego 2018

232 timberki w skórze


Z cyklu wspomnienia z ferii,tutaj druga stylizacja.Skórzane spodnie czarne,cieplutkie buciki,biała bluzka,plus futerkowa kamizelka.Prosto,ciepło,tak jak lubię..a jednak z odrobiną pazura.


Moja myśl na dziś.Właśnie słucham piosenki Beaty Kozidrak,i tak sobie myślę,jakie to prawdziwe i życiowe....
Nie zamykaj się na świat,czasem warto żyć w tym pędzie...
Miłośc przyjdzie tak,czy tak, tylko sobie znanym tempie.
Czasami nie wiadomo skąd,czasami znasz ją wiele lat
Otworzy nagle wszystkie drzwi,uwierz mi...
Niech letni wiatr znowu w sercu gra....

aby do lata kochani...






Złote Kolczyki Frędzle BIAŁE Chwosty Perły

BOTKI TIMBERKI TRAPERKI ZIMOWE BIAŁE FUTERKO 41

Bluzka/nn
spodnie/Allegro linki w poprzednich postach,
kamizelka/Allegro,linki w poprzednim poście,
buty Timberki/http://allegro.pl/botki-timberki-traperki-zimowe-biale-futerko-41-i7005427329.html
kolczyki/Allegro,oferta nie aktualna.

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania.Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleź
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
foto/Leszek lat 9

23 komentarze:

  1. Fajna kamizelka. Na pewno bardzo cieplutka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te timberki, we Francji rzadko widuję tego typu obuwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kasiu :) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kamizelka;) Timberki extra ;)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. realy so interesting selection dear,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. wow genialnie wyglądasz, super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Vielen Dank, mein Lieber, ich grüße dich auch wieder.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja strasznie lubie takie futrzaki, a płaszczyki i kamizelki szczególnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, extra te buty i świetna kamizela - misi być ciepła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie,bardzo ciepłe są.Zastanawian się jeszcze nad innym kolorem kamizelki i chyba sobie sprezentuje.Pozdrawiam!!

      Usuń
  10. Super kamizelka i bardzo ładne buty, muszą być bardzo ciepłe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda.Buty i kamizelka bardzo ciepłe i wygodne.Bardzo teraz się przydały.Zwłaszcza,że tak naprawdę kamizelką mogę się cieszyć praktycznie cały rok...nie licząc upalnych dni,które mam nadzię będą w tym roku,pozdrawiam Pani Jolu.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).